שמיכת הטלאים של דניאלה

Daniella's quilt | www.evenyaru.com

הפוסט הזה בא להוכיח נקודה חשובה בעיצוב, והשמיכה של דניאלה היא הדגמה מצויינת של העקרון הבסיסי הזה. אה, כן, וזו גם הזדמנות להשוויץ בשמיכה היפה הזו, שהתבשלה במשך שנתיים וזה עשה לה רק טוב.

Daniella's quilt | www.evenyaru.com

את השמיכה התחלתי לתפור כשהייתי בהריון. קצת אחרי הדן הפרטי שלי, נולדה דניאלה הפרטית של רותי, חברת ילדות אהובה וקרובה במיוחד. לא סיימתי את השמיכה בזמן ללידה, ואז ידי וימי התמלאו בתינוק ולא תפרתי יותר משנה. אני חושבת שהסיבה האמיתית שלא סיימתי את השמיכה הזו, היא שפשוט לא אהבתי אותה. לא רציתי לתפור שמיכה ורודה, טיפוסית. רציתי שמיכונת לעריסה בכתום ואלמוג, בגיאומטריה מודרנית, שמיכה נשית וילדותית אבל לא באופן מתבקש או בנאלי.

Daniella's quilt | www.evenyaru.com

על אף שבחרתי את הצבעים בקפידה פשוט לא התחברתי אליה. היא לא עבדה בשבילי ולכן לא עבדתי עליה. יום ההולדת של הילדים חלף והם היו כבר בני שנה ובני שנה וחצי, עד שנחה עלי המוזה לחזור ולתפור את השמיכה (ולהגדיל אותה, כי הילדה מזמן כבר לא בעריסה). ידעתי שאני זקוקה לשינוי מהותי, כזה שיאוורר את דחיסות הצבעים, יכניס אור ויגרום לי להתאהב בדוגמה מחדש.

Daniella's quilt | www.evenyaru.com

כדי לרענן את מראה השמיכה החלטתי לבתר אותה ולהכניס למשוואה את הטריק האהוב והחשוב מעולם עיצוב הפנים – ניתוק לבן. הכנסתי חללים לבנים בין קטעי השמיכה החתוכה, שנתנו מרחב נשימה, הבהירו את המראה הכללי ונתנו טוויסט נהדר לדוגמה. 

Daniella's quilt | www.evenyaru.com

אני משוגעת על ניתוקים. אם תבקשו ממני לסכם את מה שאני חושבת שחשוב בעולם עיצוב הפנים בשלוש מילים, יש מצב שניתוקים יהיו שתיים מתוכן. אני ארחיב בנושא בפוסטים עתידיים, אבל תנו לי לפנק אתכם בטיפ שעובד בשמיכות טלאים, בשיפוץ רהיטים ובעיצוב חללים שלמים: הצבעים מתנגשים לכם? החומרים לא מתחברים? מחפשים את אותה חולייה מקשרת? ניתוק לבן הוא קסם שעובד תמיד. בדוק.

Daniella's quilt | www.evenyaru.com

השמיכה גדלה יחד עם הילדה, ואני חושבת שממש כמו הילדה היא רק השתבחה עם הזמן. לצערי לא אוכל להעלות כאן תמונות של דניאלה עם השמיכה שלה, כי אמא שלה אסרה עלי. היא לא רוצה שתמונות של הילדה יסתובבו ברשת. הטיעון שלה קשור בפרטיות, הגנה ובטחון, אבל לדעתי הסיבה האמיתית היא שהיא מפחדת שכולם יראו איזה ילדה משגעת יש לה ויעתיקו 😉

נשיקות לדניאלה ולאמא שלה, שאם היתה לי היכולת הייתי תופרת לה כל יום שמיכה חדשה

שירה

Share the Post:

Related Posts

טאי דאי מפתיע

צביעת בדים בצבעי FABRIC CREATIONS כולם מכינים עכשיו טאי דאי! השילוב של הטרנד הלוהט עם הימים הארוכים בבית, הוא רקע

Read More