קישוטי נייר מגניבים לסוכה

קישוטים לסוכה DIY

חג סוכות בפתח, וכמו תמיד יש בו הזדמנות. כי מעבר לרעיון הקסום של ישיבה בחוץ, בין בדים לבנים המתנופפים תחת כפות דקלים, יש בחג סוכות הזדמנות לא נורמאלית ליצירה. שנה שעברה לימדתי אתכם להכין חרוזי נייר תלת מימדיים ויפיפיים לסוכה, קישוט מרשים ביותר אבל – אם נודה באמת – לא הכי פשוט לעשייה. ואנחנו בימים כאלה של הרבה מהכל: הרבה ילדים בבית, הרבה ארוחות לבשל, הרבה טיולים לטייל, הרבה בלאגן לסדר. אז החג הזה הכנתי לכם הדרכה מגניבה, סופר-דופר קלה להכנה ומרשימה לא פחות.

ההדרכה מבוססת על אותו עקרון של ההדרכה לגרלנדת נייר שהעליתי לכאן בעבר, אז אם אתם סקרנים לגבי תפירה של נייר, בהדרכה ההיא אפשר לראות אותי תופרת בוידאו קצר ונחמד.

sewn paper garland

אז מה צריך?

ניירות עבים צבעוניים. אני בחרתי בקארדסטוק בגוונים קרובים והרמוניים, אפשר גם לבחור בכל צבעי הקשת

– סכין או מספריים

– עפרון

– מכונת תפירה

quick and easy DIY garland

מסמנים על הנייר וגוזרים צורות גיאומטריות – משולשים, חיצים, מעויינים, עיגולים- מה שמתחשק. אפשר להיעזר בכלי בית לסמן את הצורות על הנייר: כוסות וצלחות, תבניות אפייה. כדאי שהצורות יהיו גדולות יחסית כדי שהקישוטים יהיו מרשימים ובעלי נוכחות.

DIY Paper garland

מסמנים את מרכז הצורה בעזרת סרגל ועפרון. הסימון יעזור לנו לתפור ישר בלי לשבור את הראש.

קישוטי נייר לסוכה

מדליקים את מכונת התפירה ומתחילים להזין את הצורות אחת אחרי השניה, כשהמחט תופרת לאורך הקו המסומן. תופרים עד שהשרשרת ארוכה מספיק לטעמכם. גוזרים את החוט ומתחילים שרשרת חדשה באותו האופן. לא שוכחים להותיר מעט חוט באחד הקצוות לצורך תלייה.

קישוטי נייר למסיבה

DIY paper decorations

תולים את הקישוטים מהסכך ונהנים מתנועתם ברוח. לא כדאי לצופף אותם, כדי שלא יסתבכו זה בזה, אבל אני ממליצה להכין הרבה שרשראות, כדי שהמראה יהיה מרשים במיוחד.

קישוטים מנייר לסוכה

היתרון בקישוטים האלה שהם קלי משקל, ואפשר אחר כך לתלות אותם בבית מהתקרה או על הקיר, בעזרת קצת וואשי טייפ.

הקישוטים האלה הופיעו יחד עם פרויקטים יפייפים ומקוריים נוספים של בלוגריות-אחיות מוכשרות, בכתבה של מאקו לקראת סוכות. רוצו לקרוא!

מאחלת לכם חג שמח, סתווי ומקושט (בעבודת יד, כי זה יותר שווה)

שירה

Share the Post:

Related Posts

טאי דאי מפתיע

צביעת בדים בצבעי FABRIC CREATIONS כולם מכינים עכשיו טאי דאי! השילוב של הטרנד הלוהט עם הימים הארוכים בבית, הוא רקע

Read More