שעון שעם מגניב בקלי קלות – הדרכה

easy DIY typography cork clockאני יודעת שזה לא באמת יפתיע אף אחד בשום מקום, אבל יש לי המון חומרי יצירה. כמה זה המון? אם האפוקליפסה תפציע מחר, תוך יומיים לא יהיה לנו אוכל ואני מניחה שהילדים פשוט יעזבו לטובת הורים שמקפידים למלא את המזווה, אבל אני אוכל להמשיך ליצור חפצים יפים משהו כמו תשע שנים, רצוף.

מפעם לפעם נחה עלי המוזה ואני פשוט שולפת חומרים מהמדף ומתחילה לשחק. זה מה שקרה היום ובצ׳יק ממש היה לי ביד שעון שעם – גם חתיך וגם אסרטיבי.

היו לי תחתיות סירים משעם שקניתי פעם מהמציאון של איקאה (למה? כי זה היה במציאון וכי זה שעם. סיבות מספקות בהחלט). לפני כמה ימים נתקלתי בקיט מנגנון ומחוגים שקניתי לא מזמן והשידוך היה מתבקש. שיטת הצביעה בעזרת מסיכה מאד חביבה עלי – יש איזה מתח מענג כזה לפני שמקלפים את המסיכה לגלות מה התוצאה הסופית.

easy DIY typography cork clock

מצאתי מדבקות של אותיות בגרוש וחצי באחת מחנויות הסטוק. בתור מדבקות הן לא היו מי יודע מה, אבל מיד זיהיתי את הפוטנציאל האדיר שלהן כמסיכה זולה לצביעה.easy DIY typography cork clock

קודחים בשעם חור בגודל הציר של מנגנון השעון. לא להבהל מהשימוש מקדחה, זה ממש לא מסובך. המקדח עובר בשניה דרך השעם הרך (אז הקפידו לעבוד על משטח מתאים, אני קדחתי על גבי קופסת קרטון קשיחה). אפשר כמובן לנקב את השעם בדרכים אחרות אבל זו היתה הכי קלה. שעון שעם DIY

מדביקים איזו מסיכה שרוצים – וואשי טייפ, אותיות, צורות. איזה מדבקות שיש בבית.easy DIY typography cork clockמרססים את פני השעון בספריי צבע בגוון הנבחר.easy DIY typography cork clockמקלפים בזהירות את המדבקות. זה תמיד מרגש, לא משנה כמה הפרויקט קטן.
easy DIY typography cork clockשימו לב – כשקונים מנגנון של שעון חשוב שהאורך המצויין על האריזה מתאים (הוא מייצג את אורך הציר והבחירה שלו מושפעת מעובי החומר של פני השעון. למשל: מנגנון שעון באורך 17 מ״מ מתאים לפני שעון שעובי החומר שלהם כ- 1.2 ס״מ בערך, אם רוצים להבטיח שההברגה תבלוט). כדאי שההברגה תציץ על פני השטח של השעון לפחות כ-2 מ״מ, כדי שתוכלו להבריג את האום שמגיע עם הערכה. הכי טוב- לקחת איתכם לחנות היצירה את פני השעון, להבטיח שאתם רוכשים את המנגנון המתאים.
easy DIY typography cork clockנועצים את המנגנון בשעון, מרכיבים את המחוגים ו-ז-ה-ו. חמש דקות עבודה. קול, נכון? יש לי עוד מלא רעיונות איך ליישם את הטכניקה הזו על משטחי השעם שנותרו (מישהו צריך שעון? אני בטח אכין עכשיו עוד חמישה…).easy DIY typography cork clockאני מודה שאני אוהבת שעונים, ממש. פעם, לפני עידן הסלולרי הייתי עונדת שעון באופן קבוע והיה לי אוסף קטן אבל מושקע של שעוני יד קוליים. אחת ההצהרות הכי משמעותיות שהצהרתי בפני עצמי כשהגעתי למזרח אחרי הצבא, היתה הסרת השעון מהיד. כאילו אמרתי – עכשיו הזמן הולך להיות אחר.

מה אתם אומרים, תכינו לעצמכם שעון? אתם בכלל משתמשים בשעונים כשהטלפון כל הזמן נמצא לידכם?

אם אתם מאוהבים בשעם כמוני, כדאי לכם לבדוק את ההדרכה הכייפית הזאת למגש שעם יפייפה.

שירה

 

Share the Post:

Related Posts

טאי דאי מפתיע

צביעת בדים בצבעי FABRIC CREATIONS כולם מכינים עכשיו טאי דאי! השילוב של הטרנד הלוהט עם הימים הארוכים בבית, הוא רקע

Read More