נעים מאד!

איזה כיף שאתם פה. אני שירה גנני ואני מפיקה, כותבת ומצלמת את התוכן היצירתי שבאתר הזה. אני גם מפיקה תוכן ללקוחות מסחריים ופרטיים ובאופן כללי מנצלת כל הזדמנות ללכלך את הידיים.

למדתי אדריכלות באוניברסיטת תל-אביב ועסקתי בעיצוב פנים במשך מספר שנים. מאד אהבתי לעצב חללים ולהתמודד עם פיצוח אתגרים תכנוניים, אבל היצירה בחומר חסרה לי מאד. ככה נולד הבלוג הזה, שלאט לאט גדל והפך לתחום העיסוק העיקרי והשמח שלי.

אז מה אני עושה פה? מתנסה בחומרים, ברעיונות, בטכניקות ואני משתפת אתכם לאורך הדרך. האתר הזה הוא אוצר של הדרכות שיצרתי בתקווה לסחוף אתכם יחד איתי. אני משוגעת על התחושה שממלאת אותי כשרעיון הופך למציאות, כשהחלומות היצירתיים שלי מתממשים ומה יותר טוב מלהעביר את התחושה הזו הלאה?

אני יוצרת גם הדרכות עבור מותגים, חברות מסחריות, עסקים קטנים ומשרדי פרסום. בנוסף, אני מעצבת ארט ותפאורה להפקות פרסומת ואפנה, למופעים ועוד.

רוצים לדבר איתי? בשמחה! כתבו לי ממש כאן. אשמח לעבוד איתכם ולענות על שאלות שאולי יש לכם 🙂

** מצאתם הדרכה מעניינת ואתם רוצים לפרסם אותה בפלטפורמה שלכם? מגניב. רק תזכרו שהתוכן באתר זה הוא שלי ולכן יש לשוחח איתי על מנת לקבל אישור מפורש או הצעת מחיר לשימוש בתמונות, בטקסט או בחלקים ממנו. ריכזתי לכם את תנאי השימוש והצהרת הפרטיות של האתר כאן.