איך תולים גלריית תמונות – הדרכה #2

DIY photo gallery wall // www.evenyaru.com

** זו הדרכה שנייה לתליית גלריית תמונות, ובה אני מדגימה איך תולים גלריה המורכבת מתמונות בגודל אחיד. לפוסט על תליית גלריה שהפריטים בה שונים בגודלם – כנסו לפוסט הזה.

הבית שלי יפה. יפה כל כך. אבל לפעמים נדמה שבעיקר אני רואה את זה, כי כרגע אין בו כמעט רהיטים ופריטי נוי ווילונות ושטיחים וגופי תאורה… אתם מבינים את התמונה. אני מסתכלת על החלל ורואה כל מה שהוא יכול להיות. אחרים נכנסים וממלמלים משהו מנומס, ואני כמעט יכולה לשמוע את המחשבות שלהם: ״סגנון קצת קר, לא?״, ״זה בית של מעצבת זה?״, ״למה יש חוטים מהתקרה במקום גופי תאורה??״ וכו׳ וכו׳. מחשבות מעצבנות. אז ישנם דברים שיצטרכו לחכות- קמין, ספרייה, סלון. ויש דברים שאפשר לעשות באופן מיידי וברגע להעניק לחדר אישיות וחן, לצקת תוכן ורגש לארבעה קירות.

DIY photo gallery wall // www.evenyaru.com

אחד הכלים החזקים הוא תמונות על הקיר. אני מאמינה גדולה – בייחוד במצבים, אמממ, מינימליסטיים כשלי – לתלות תמונות בעלות ערך רגשי. אלה יכולות להיות תמונות מטיול או תמונות משפחה, ציור שצייר בן משפחה אהוב ואפילו תמונה שנקנתה בחנות – אבל ריגשה אתכם ועוררה בכם את הרגשות שהייתם רוצים לחוש בחלל אליו היא מיועדת. החפצים שלנו מעוררים בנו רגשות במפגש היומיומי שלנו איתם, כדאי לעצור ולבחון מה הרגש שתמונה מעוררת בנו לפני שתולים אותה. לטעמי ״נאה״ זו לא סיבה מספקת לתלייה. אני בחרתי בצילומים יפיפיים של מקומות שאהבנו בירח הדבש שלנו בניו זילנד, שהזמנתי מהאתר המצויין Society6. לינקים לכל התמונות תוכלו למצוא בסוף הפוסט.

DIY photo gallery wall // www.evenyaru.com

מעבר לתוכן התמונה, תלייה מדוייקת הופכת פריט סתמי למשמעותי. דמיינו ספה שסתם תקועה במרכז החדר, בזויות אקראית כלשהי, אינה מתייחסת לחלל, למעברים, לרהיטים האחרים. הזוי, נכון? אותה הספה במיקום מדוייק בחדר תהיה מזמינה ותתרום לתחושה הטובה שנחוש בחלל. עם תמונות אנו נוטים לחפף ובעיקר להזדרז: מיד תופסים פטיש ונועצים מסמר. העיקר שיהיה על הקיר. אבל תמונה הממוקמת היטב ויותר מזה – גלריית תמונות שמשקיעים קצת בתכנון שלה – עושה מהפך של ממש באוירה. סמכו עלי, זה פריט הנוי היחידי שיש לי כרגע בחדר השינה, הוא לא גדול אבל הוא לגמרי וואו. בכל בוקר כשאני קמה, עיני נחות על התמונות ואני מחייכת בסיפוק. התמונות ממלאות את תפקידן במלואו- הן משמחות אותי ומטעינות אותי ברגשות הנכונים.

אז קחו רגע וצפו בסרטון, אחריו ארחיב בכמה מילים איך אני תולה גלריה. זה לא דורש עבודה מאומצת, אלא כמה שלבים פשוטים וסבלנות.

בתור התחלה, הכי נוח ליצור שבלונות מנייר של התמונות שנרצה לתלות. נסמן עליהן את עובי המסגרת (אם אתם מתכוונים להניח את המסגרת על גבי המסמרים או הברגים, כמוני) או את המיקום של המתלה על המסגרת. זה יאפשר לנו לעבוד בקלות בלי לחשוש שמשהו כבד ייפול או יישבר. אחר כך נכין מודל מקרטון המייצג את הרווח שנרצה בין התמונות.

העקרון הוא פשוט- את המדידה בעזרת מטר והיישור בעזרת פלס, מבצעים רק על שבלונה של תמונה אחת. בעזרת הצלב מקרטון ניתן לתלות במהירות את השבלונות האחרות, לנעוץ מסמרים או ברגים (בקיר גבס) ולתלות את התמונות! אפשר כמובן לתלות באופן הזה גם שש וגם עשר תמונות שגודלן זהה; זו מעל זו או זו לצד זו, עד אינסוף 🙂

**טיפ קטן – השימוש בוואשי-טייפ הוא נהדר, הדבק מחזיק את החלקים במקומם אבל מתקלף בקלות בלי להשאיר סימן ובלי לתלוש את הצבע שתחתיו.

מקווה שעשיתי לכם חשק לתלות גלריה מוקפדת ומרשימה בעצמכם. מוזמנים להרשם לבלוג לעוד הדרכות פשוטות, שיעזרו לכם להוסיף יופי ואופי (לא פחות חשוב!) לחללים שלכם.

שירה

//התמונות המופיעות בפוסט: Hooker Valley , Quenstown New Zealand , Majestic Milford Sound , Milford Sound, New Zealand

Share the Post:

Related Posts

טאי דאי מפתיע

צביעת בדים בצבעי FABRIC CREATIONS כולם מכינים עכשיו טאי דאי! השילוב של הטרנד הלוהט עם הימים הארוכים בבית, הוא רקע

Read More