בית הספר להשראה נפתח (ואני מרצה!)

אני ממש נרגשת לפרסם היום פוסט שהוא בגדר הזמנה: בעוד שבוע, 19-21 למאי, מתקיים פסטיבל ״טוב ויפה״ של קרן שביט, אירוע מגניב ביותר, גדוש טעם משובח ותכנים מרתקים. יקחו בו חלק מעצבות ומעצבים משלל תחומי הלייף סטייל לצד גלריות אמנות, מתחם קולינרי, הופעות מוסיקה ועוד כל מיני הפתעות כיפיות.

___ ___ ____-____3-02

בפסטיבל ייפתח לראשונה ״בית הספר להשראה״ – פורמט חדש ומסקרן. קבוצה מכובדת של נשים מרשימות, תדברנה על מה שמניע אותן, על סודות ההצלחה שלהן והכלים המשרתים אותן. יהיו אלה הרצאות קצרות וקולעות, במחיר סמלי של 10₪ (המחיר כולל כניסה למתחם הפסטיבל) ובשיא הרצינות – הייתי רוצה לשמוע את כולן.

_____ _____ _______

כשקרן פנתה אלי והציעה לי להכלל ברשימת המרצות בבית הספר להשראה התחרפנתי משמחה 🙂 גם ידעתי מיד במה תעסוק ההרצאה שלי, כי הרגשתי שהגיע הזמן לווידוי. אני הולכת לספר כמה סודות.

מטבעי אני בת-אדם שמחה ומרוצה, אבל יש לי פחד אחד שהניע אותי, או יותר נכון מנע ממני הרבה מאד דברים שלכאורה נועדתי להיות ולעשות. הפחד מהמושלם. זה נשמע אולי משונה אבל האמינו לי – זה פחד אמיתי מאד, גם אם הוא מוסווה על ידי תירוצים וטיעונים שונים. הרבה אנשים יצירתיים מטבעם לוקים בו, הוא מכרסם בביטחון העצמי שלנו ומוביל הרבה פעמים לחיקוי (במקרה הטוב) ולריפיון ידיים ואי-עשייה (במקרה המחורבן). כך או כך – המושלם הוא מבחינתי האוייב הכי גדול של היצירתי, הפורה והיפה.

_____4

אני יצאתי להלחם במושלם, שיניתי את האופן בו אני מעבדת השראה ועיצבתי לי כלים לפיתוח רעיונות מקוריים, יצירתיים ומרגשים. למדתי להדוף את הספק ולהחליפו בסיפוק, בעשייה המביאה עשייה. בהרצאה שלי אני הולכת לדבר מהלב על השינוי המחשבתי שעברתי ולספק הצצה לתהליך היצירתי, השמח, הפרטי שלי.

לרכישת כרטיסים ב-10₪ להרצאה שלי והשתתפות באירועי הפסטיבל – לחצו על הלינק הזה. מספר הכרטיסים מוגבל ואני מאד אשמח לפגוש אתכם!

שיהיה שבוע מעולה,

שירה

Share the Post:

Related Posts

טאי דאי מפתיע

צביעת בדים בצבעי FABRIC CREATIONS כולם מכינים עכשיו טאי דאי! השילוב של הטרנד הלוהט עם הימים הארוכים בבית, הוא רקע

Read More