יום הולדת שנתיים קשת בענן

יום ההולדת החללי של דן רק נגמר ומיד התפניתי להכין הפתעות ליום ההולדת של לילי. העניין הוא כזה: כשדן נולד הכרזתי שכשיהיה בן שלוש בדיוק, יקבל אחות קטנה. בחלוף הזמן התברר שמילה שלי היא מילה, ורק בגלל שלילי התעכבה ביציאה, היא פספסה במעט ונולדה חודש אחרי יום ההולדת השלישי של דן. מה שלא לקחתי בחשבון כשפיזרתי הצהרות באוויר, זה שלהכין שני ימי הולדת אחד אחרי השני זה עסק מורכב ושלהפציץ את הבלוג בעשרה פוסטים על ימי הולדת זה פחות לעניין. אחרי בירורים מסתבר שלא אוכל להחזיר אף אחד מילדיי ליצרן, אז זה מה יש! עוד קצת פוסטים חגיגיים של חגיגות.

יום הולדת קשת בענן

אני חובבת גדולה של מסיבות נושא. זוכרים את יום ההולדת האגדי של דן?… זה תמיד מאתגר אותי, מצית את דימיוני ומאפשר לי ליצור לחגיגה בצורה מכוונת ולא אקראית (כי מי עושה לילדים דקור אקראי ליום הולדת?! החברות שלי צוחקות עלי, רק שתדעו). אה-מה-מה, לא רציתי לעשות ללילי ״יום הולדת של בנות״. אני מרגישה שבחסד גילה הצעיר, כשעוד לא מעניין אותה שמישהו החליט בשבילה שוורוד זה ״צבע של בנות״ ושעולמה אמור לסוב סביב חדי קרן, פיות ונסיכות, יש לי הזדמנות לחגוג לה כמו שהיא באמת. ילדה שמסרקת שעות את הפליימוביל עם מברשת זעירה, אבל כל יום מבקשת לשחק כדורגל. ילדה חולת-הגה שרוצה את הקורקינט/אופניים/בימבה/אופנוע של כולם וגם להאכיל את כולנו במשחק דימיוני עדין ומתוק. ילדה שעדיין חפה מרוב מה שאנחנו מצפים ממנה להיות. ילדה של כל צבעי הקשת.

איך מכינים יום הולדת קשת אז יום הולדת קשת בענן איט איז. זו היתה נקודת הפתיחה שלי ומשם צללתי לפינטרסט לים של השראה. רוצים גם? הכנסו ללוח הפינטרסט שהכנתי לטובת העניין. לא היה לי הרבה זמן להרים הפקה ענקית ומעוצבת (מהסוג שאני די מחבבת), אז הלכתי על פשוט ואפקטיבי. אז איך מכינים יום הולדת קשת בענן? קללל.

יום הולדת שנתיים קשת בענן

DIY rainbow party decorאיך מכינים קישוטים ליום הולדתאת הבית קישטנו בשרשראות צבעוניות מבריסטול, ממש כמו אלה שמכינים לסוכה. שרשראות נייר פשוטות, כמו הרבה דברים אחרים, הופכות לקסם אמיתי אם מסדרים אותן בקשת של גוונים.Rainbow decor DIYתלינו קשת של בלונים, שהיתה כל כך יפה שהצטערתי שלא הכנו איזה שלוש-ארבע-שבע כאלה.יום הולדת שנתיים קשת בענןDIY rainbow birthday how-toאפילו האוכל היה מדורג בקשת יפייפיה של צבעים. כי סוכריות מזרה ירוקות זה קצת איכסה, אבל מונחות בסדר הנכון עם כל הצבעים האחרים – זה וואו (ואף מילה על צבעי מאכל, סבבה?).Birthday snacksכיבוד במסיבת קשת בענן Snack table on a rainbow party כיבוד יום הולדת צבעוניפירות בצבעי הקשתhow to make rainbow pretzels

הלהיט הגדול של שולחן האוכל היו הבייגל׳ה בצבעי הקשת. זה היה אדיר. איך מכינים? ככה בדיוק:

ממיסים מעט שוקולד לבן, ומוודאים שהוא בסמיכות הנכונה- לא נוזלי מדי ועדיין לא נוקשה. כמו בלילה סמיכה של עוגה. איך מכינים בייגל׳ה בצבעי הקשת

טובלים את קצה הבייגל׳ה בשוקולד ואז בסוכריות המזרה. אם צריך, מחממים מדי פעם את השוקולד במיקרו לשניות ספורות, כי הוא מתקשה די מהר.

ו- טא דא! בייגלה מתוק-מלוח-קראנצ׳י שהיה יפייפה על השולחן ונחטף על ידי כולם. אפשר להשיג גם בייגל׳ה ארוכים ענקיים ממש, לחטיף משביע יותר ואולי קצת פחות עבודה (כי כל ילד אכל איזה 20 כאלה…).כיבוד למסיבת יום הולדת קשת בענןHow to make treats for a rainbow birthday partyכמובן שהיתה גם עוגה! הכנתי את הקשת מבצק הסוכר בגוונים פסטליים ורכים כי ידעתי שבסוף דן יאכל ממנה ולא רציתי להוסיף המון צבע. את הסרט שחובק את העוגה הזהבתי עם המוצר המעולה הזה.
Rainbow birthday cake כרגיל, היו לי עוד המון רעיונות וכיוונים אבל פעלתי במסגרת זמן לחוצה והשתדלתי לא להשתולל לגמרי עם התקציב.

עשינו מסיבת ריקודים של הורים וילדים והיה שמח מאד, לילי רקדה וצחקה והיתה פשוט היא. ילדה של כל צבעי הקשת.

Share the Post:

Related Posts

טאי דאי מפתיע

צביעת בדים בצבעי FABRIC CREATIONS כולם מכינים עכשיו טאי דאי! השילוב של הטרנד הלוהט עם הימים הארוכים בבית, הוא רקע

Read More