פורים 2018

EVA foam elf costume

כשהייתי נערה הייתי מציירת אותם כל הזמן, חולמת אותם בהקיץ, מתמסרת לספרים המתארים אותם: זקופים ויפים וקלי רגליים. יצורים ייחודיים כל כך שכמעט ואי אפשר לגעת בהם. בחודש האחרון חשבתי לעצמי לא מעט – אם רק ימציאו כבר מכונת זמן כדי שאוכל לעשות בה את השימוש האולטימטיבי – לחזור לשירה בת ה-13 ולהגיד לה: גם אם קצת קשה עכשיו, תראי שבסוף זה יקרה. כשתהיי גדולה תהיי אלפית.

מה זה בכלל Elf (שאל הבן החמוד שלי)? האלפים הראשונים, ה״שדונים״ השובבים מהספרות הקלאסית, מקורם באגדות אנגליות עתיקות. כשהייתי בת 13 קראתי את ״חלום ליל קיץ״ השייקספירי ונשביתי בקסמו של פאק (Puck) הערמומי והחכם. יצור קטן וזריז ומחודד אזניים. מיותר לציין שחודש מאוחר יותר, בפורים, התחפשתי בדיוק לזה. אבל אז, בגיל 14, קראתי את ההוביט ואת שר הטבעות של ג׳.ר.ר טולקין והם שינו את חיי. האלפים ביקום הטולקיני הם יצורים קסומים ותמירים, חכמים ואלמותיים. הם רודפי צדק ויפי תואר. תכל׳ס, הם היצורים הכי זוהרים ב- middle earth.

Elf costume

Elf costume DIY elf costume

DIY elf costumeבשנים האחרונות אני בוחרת לאתגר את עצמי ולהכין את התחפושות שלי מסול, ספוג רך ופושטי שלא נראה כמו שום דבר. ההנאה ששאבתי מלראות איך לאט לאט הספוג השחור הופך לעור, למתכת, למגינים, אביזרים ושיריון… זה היה חודש נהדר. זוכרים את תחפושות האבירים משנה שעברה? הן רק פתחו לי את התיאבון. אני גאה בתחפושת מאד, ושמחה שיש לי הזדמנות לשתף וללמד איך מכינים כאלה אביזרים אדירים (רוצים ללמוד? הציצו ברשימת הסדנאות הקרובות!).

Wood elfDIY elf costumeDIY elf costume

בחרתי להתחפש לאלפית יערות (Wood elf) כי להבדיל מהאלפים החיים בריבנדייל, הלבושים בשיפון מתנפנף ועדויי תכשיטים, אלפים החיים בגבול היער הם לוחמים אמיצים, קשתים מחוננים ובאופן כללי they kick ass. אם כל מה שכתבתי עכשיו נשמע לכם כמו שטויות של חנונים אתם מוזמנים להתעלם ולייחס את זה להתמסרות הטוטאלית שלי לתפקיד. אם זה דווקא נשמע לכם מוכר והגיוני, אז אתם חברים שלי ואני אוהבת אתכם ;).

EVA foam elf costume DIY elf costume DIY elf costume

יצאנו אל היער, רק אני, הקשת שלי ותמי בר-שי הצלמת המוכשרת. אני ממש לא יכולה לתאר לכם באיזו התרגשות חיכיתי לתמונות הערוכות. לגמרי ברמות של כלה. זה בוק הבת-מצווש שמסתבר שתמיד רציתי שיהיה לי.

DIY elf costume DIYDIY elf costume wood elf DIY costumeהפורים הזה היה קצת מוזר, עם ילדים סרבנים ומרדנים ומצחיקים (ועל כך בהמשך). אבל הצלחתי לגעת בחלום.

אז למקרה שמישהו מכם בכל זאת מצליח לחזור לשנת 1994, עשו לי טובה קטנה ותחפשו את שירה גנני. תניחו לה יד על הכתף ותאמרו לה בשקט שגם אם קצת קשה עכשיו, תראי שבסוף זה יקרה. כשתהיי גדולה תהיי אלפית.

// צילומים מופלאים: תמי בר-שי Chicbox (ובאינסטגרם)

Share the Post:

Related Posts

טאי דאי מפתיע

צביעת בדים בצבעי FABRIC CREATIONS כולם מכינים עכשיו טאי דאי! השילוב של הטרנד הלוהט עם הימים הארוכים בבית, הוא רקע

Read More