מסגרת מעוצבת זה משחק ילדים

an easy tutorial for a beautiful picture frame

היום וולנטיינז דיי ומחר יום-המשפחה, השבוע מדברים הרבה על אהבה. ואהבה, כמו משפחה, מגיעה בהמון צורות.
רותי היא חברה שלי אבל בעצם אחותי, מאז שהיינו קטנטנות. עברנו כל כך הרבה יחד, שבאמת קשה להאמין שאין בינינו קשר דם. אפילו את שני ההריונות שלנו העברנו יחד. דן, הבכור שלי, נולד 12 יום לפני דניאלה, בתה הבכורה של רותי. כשילדתי וסיפרתי שהחלטתי לקרוא לו דן, רותי חייכה ומלמלה משהו בסגנון ״נו, מתבקש״ כי היא ידעה שהתינוקת שהיא מצפה לה הולכת להיות דניאלה. דן ודניאלה, צמד מופלא. הם נראים כמו תאומים ומתנהלים זה לצד זו בסנכרון מושלם, כאילו תמיד היו יחד. גם כשהם גרו בירושלים ונפגשנו לעתים רחוקות, בכל פעם שהיו יחד הם היו נצמדים זה לזו ונעלמים איפשהו, לשחק בשפה הפרטית שלהם.

עכשיו רותי וגם דניאלה גרות באינדיאנה, שזה מאד רחוק בשביל אחות ותאומה והגעגוע צובט. אז ליום ההולדת של דניאלה דן ואני הכנו ושלחנו לה מתנה קטנה, כדי להזכיר לה כמה אנחנו אוהבים. את הפרויקט הזה אפשר להכין עם ילדים, ממש כמו בהדרכה להכנת עציצים צבועים. ואפשר כמובן להכין גם לבד, המסגרת יוצאת כזו שיקית ויפה ומקבלת באהבה כל שילוב צבעים: שחור, לבן ואפור למראה משוייש שיקי, גוונים כהים ועמוקים למראה בוגר ומתוחכם. הכל הולך.

אז מה צריך?

–  מסגרת מעץ טבעי (שלי מאיקאה)

– מסקינג טייפ או וואשי טייפ

– צבעי אקריליק

– מכחול

מצפים את המסגרת בפסים של מסקינג טייפ. כדי לוודא שהמרחק בין הפסים אחיד, השתמשתי בחתיכה נוספת של מסקינג טייפ כ״ספייסר״ לרווח את הפסים. המסקינג טייפ ישמש אותנו כמסיכה לצביעה.

מכינים את הצבעים שנרצה ליישם על המסגרת ומגינים על המשטח שעליו עובדים. לתשומת לבכם – אם אתם יוצרים עם ילדים ולא מצלמים תוך כדי פוסט פוטוגני לבלוג שלכם – כסו הרבה יותר טוב את המשטח הלבן והיפה של המטבח, סבבה??

נותנים לאמן הצעיר להשתולל וממליצים לו פשוט להניח את הצבעים איך שיוצא ולא למרוח יותר מדי שכבות על המסגרת. כדאי שייראו את הגוונים השונים במראה שיש יפה שכזה, ולא לערבב אותם ללא היכר.

לא לשכוח לצבוע גם את הדפנות החיצוניות והפנימיות של המסגרת.

DIY מסגרת תמונה שיוצרים עם ילדים

מיד עם סיום הצביעה מפשילים שרוולים ומתחילים לקלף את המסקינג טייפ. לא כדאי לחכות עד שכל הצבע יתייבש, מחשש שהמסקינג טייפ ״ירים״ פיסות של צבע. זהירות, מדובר במלאכה מלכלכת.

מניחים למסגרת להתייבש. ניתן לצפות אותה בתרסיס לכה אקרילית שקופה.

מרכיבים את הזגוגית ומכניסים תמונה שמעוררת ניגון בלב ולחלוחית בעין.

an easy tutorial for a beautiful picture frame

איך אומר הסלוגן? לאב איז לאב.

שבוע טוב ומלא באהבה

שירה

Share the Post:

Related Posts

טאי דאי מפתיע

צביעת בדים בצבעי FABRIC CREATIONS כולם מכינים עכשיו טאי דאי! השילוב של הטרנד הלוהט עם הימים הארוכים בבית, הוא רקע

Read More